BİR SORUNUM VAR…

Karşılıklı deneyimlerimizi paylaşmak çok güzel.Ben elimden geldiğince tecrübelerimi anlatmaya çalışıyorum tabii dilimin döndüğü kadar…Ancak şimdi resmen çuvalladım…
Cici kızım aile fertlerine düşkün,gezmeyi eğlenmeyi çok seven bir çocuk.Arkadaşlığa önem veriyor.Pek paylaşmayı bilmesede çok girişken,bulunduğu ortama hemen ayak uyduruyor.Aslında misafiride çok seviyor.Ancak son zamanlarda evimize gelen kişilere karşı oldukça tedirgin.Hemen dudak büküp,ağlama moduna geçiyor.Elini sallayarak --Güle güle diyerek kibarca evden gitmesini istiyor…Hemen yanıma koşarak bacaklarıma sarılıyor ve uzunca bir süre ağlıyor…Neden böyle oldu anlamadım? Acaba bu normal mi? Birkaç yere baktım doktorlar çok da anormallik olmadığını aile fertlerini yabancılardan ayırmaya başladığını,bunun beyinsel gelişim süreci olduğundan bahsediyorlar.Tek korkum asosyal bir kişilik olması umarım korktuğum başıma gelmez.Bilmiyorum buna benzer bir durum yaşayan oldumu???

bebe

Yorum Gönder

0 Yorumlar