FANTEZİ BEBEK BEŞİKLERİ...

Doğuma sayılı günler kala evde bir telaş…”Acaba odası nasıl olucak ?” merak ediyorum.Ankara’da birçok mağazayı gezdim nedense daha da güzeli yok mudur? diye hep düşündüm.İçime sinmesi “evet” aradığım böyle bir şeydi demek istedim.
Özellikle Siteler’de çok güzel modeller bulduk.Hem de fiyatlar daha makuldü…
Ankara’da oturanlar için fikir olabilir düşüncesiyle adres ve modeller burada.Ben FM017’yi almıştım çok da memnun kaldım…
bebe

Bu anlatılmaz bir heyecan “o” daha gelmeden odasını incelemek,yerleştirmek, olur olmadık zamanda tekrar gidip bakmak… :) Bu duygunun, isteyen herkese nasip olmasını dilerim...
Bu arada yabancı sitelerden karşıma çıkan bu fantezi modelleride eklemek istedim.Fiyatları ve kullanışlığı tartışılır ama modeller alışılagelmişin dışında. :)foto1

foto2-3

foto4

foto5

foto6

Yorum Gönder

0 Yorumlar