KREMALI PATATES

Uzunnn bir aradan sonra herkese merhaba:)
Bloğuma bakmayalı haftalar olmuş .Uğramışken birde gelen ,gidenime bakayım dedim ,maşallah tarif yayınlamama rağmen iyi halini koruyor.Sonrasında da sizlere haksızlık ettiğimi düşündüm .Gelmişken hemen bir resim ,kolaycacık bir tarif ekliyip kaçıyorum.Fotoğrafım bi kaç sene öncesine ait.Hala kendime yeni bir makine alamadım.Eskisi ilede çekmek istemiyorum.İŞte hayat böle devam ediyor:)Bide farmville var tabi:D.onu hiç karıştırmıyorum:)
Hepinize sıcacık sevgilerimle





MALZEMELER

9 tane kadar aynı boylarda orta boy patates
1 paket krema
1 bardak kaşar rendesi
tuz ve karabiber

YAPILIŞI

Patatesleri soyup, yıkayın.Halka halka dilimleyin.Tuz ve karabiberle harmanlayın.Borcamı yağlayıp balık sırtı şeklinde dizin.Üzerine kremayı dökün ve kaşıkla yayın.Orta dereceli fırına verin.Yarım saat kadar pişdikden sonra rendelenmiş kaşarları üzerine bolca serpin.20 dakika daha üzeri kızarana kadar pişirin.Yavaş ve uzun süreli pişmesi gerekiyor, patatesler üst üste olduğu için altta kalan kısımlar  pişmeye bilir.Fırının ısısına dikkat edin.Et yemeklerinin yanında nefis bir garnitür.Herkese tavsiye ederim.Afiyet olsun.:)

Yorum Gönder

0 Yorumlar