*** ÇATLAK KURABİYE ***



Yoğunluktan fırsat bulduğum anda tarif eklemeye çalışıyorum. Tabi bu uzun aralardada sizleri ve sayfamı çok özlüyorum. Beni ziyaret ve yorumlarınızla yalnız bırakmadığınız için hepinize çok çok teşekkürler ediyorum.Hakkınızı helal edin. Biraz rahatladığım zaman tüm arkadaşlarımı ziyaret edicem İnşallah.
Sizleri nefis kurabiyelerimle başbaşa bırakıyorum. Arzuya Göre mutlaka deneyin.


*** ÇATLAK KURABİYE ***




Malzemeler:
1 paket mısır nişastası
1,5 çay bardağı pudra şekeri
1 çay bardağı un
4 yemek kaşığı yumuşak tereyağ
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
2 yemek kaşığı kakao
2 yumurta

Yapılışı:
Yoğurma kabına mısır nişastası,pudra şekeri,un,vanilya ve kabartma tozunu alıp,karıştırın.
Yumuşak tereyağını ekleyip, yoğurun. Tereyağını toz malzemelere iyice yedirin.
Yumurta ve kakaoyuda ekleyip,iyice yoğurun.
Fırın tepsisine yağlı kağıt serin yada yağlayın.
Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp,yuvarlayın ve tepsiye dizin.
Benim kurabiyelerim 20 adet oldu.
180 derece önceden ısıtılmış fırında üzerleri çatlak çatlak olana kadar pişirin.
Pişen kurabiyeleri fırından alıp,biraz dinlendirdikten sonra servis edebilirsiniz.
AFİYETLER OLSUN.



Harika kurabiyelerimi DORE vakumlu saklama kaplarımda saklıyorum. Böylece kurabiyelerimin tazeliğini ve lezzetini uzun süre koruyabiliyorum.Sizlerede tavsiye ederim.

DİĞER KURABİYE TARİFLERİM İÇİN BURAYI TIKLAYIN LÜTFEN.

Yorum Gönder

0 Yorumlar