Kahvaltı Sofrası

Tuncay & Beyza Çiftinin Daveti
Aslında bu kahvaltı sofrası sizlere daha önce yayınlayacaktım fakat yaklaşık 3 gündür bilgisayarım bozuldu ve bir türlü yapılamadı.
Dün akşam geç saatlere kadar uğraştı bilgisayarcı arkadaşlar sonunda açıldı. Bende sizlere ve siteme kavuştum
Farkında olmadan ne kadarda alışmışız sizinle konuşup dertlemeye inanın sitemde sizlerin yorumlarını göremediğimde veya sizleri ziyaret edemediğimde anladım ki ben sizlerle bir bütünüm .
Sözü fazla uzatmadan size sevgili beyzanın bizlere hazırlamış olduğu sofraya geçmek istiyorum .
Tuncay ve Beyza çifti bizim akrabalarımızdan Tuncay eşimin halasının oğlu Beyza ise eşimin abisinin hanımının kız kardeşi yani  iki taraflı akrabayız :))
Evleneli  6 ay olmuştu ve bizler onların evine gitme fırsatımız olmamıştı beyzacım bizi kahvaltıya çağırınca aldık hediyelerimizi gittik evine sağolsun beyzacım bizi çok güzel ağırladı .
Beyza hersey için tekrar teşekkür ederim ..

Sofradakiler:
  • Kahvaltılıklar
  • Kızartılmış sosis
  • Patates kızartması
  • Pudingli kurabiye (ben yapıp götürdüm )
  • Kıymalı milföy böreği
  • Mantar kurabiye



















Yorum Gönder

0 Yorumlar