Pudingli Kurabiye


Merhaba dostlar birkaç gündür yoğun günler geçirdim.Üstüne de bilgisayarımın arızası yeniden nüksetti .
İnşallah bir daha yaşamam bu sorunu bilgisayara ne kadar çok alışmışım hele sizlere geri dönüş yapamamış olmak beni daha da bir kahretti .Umarım bir daha olmaz .
Gelelim kurabiyemize bu kurabiyeyi geçen hafta bizlere harika kahvaltı sofrası ile ağırlayan sevgili beyza için giderkekn yapmıştım .Pişerken mis gibi kokular yayıldı valla dayanamadım pişince hemencecik yedim bir tane...
Tadı mükemmeldi mutlaka deneyin derim ..
Malzemeler

  • 250 gr oda sıcaklığında margarin
  • 2 yemek kaşığı şeker,
  • 1 çay bardağı yoğurt,
  • 1 adet vanilya dr.oetker
  • 1 adet kabartma tozu dr.oetker
  • Aldığı kadar un.
  • Üzerine serpmek için pudra şekeri.
İç Malzemesi

  • 1 paket puding (ben çilekli puding tercih ettim .)
  • 3 bardak süt
Yapılışı:
Öncelikle iç malzemesi pişirilir.
3 bardak süt ile puding  bir tencere içerisinde sürekli karıştırılarak koyu bir kıvamda pişirilir.soğuması için dolaba konur.
Diğer tarafta kurabiye için gerekli olan tüm malzemeler karıştırılarak kulak memesi kıvamında bir kurabiye hamuru elde edilir.
Hamurdan yumurta büyüklüğünde parçalar alınıp elde açılır .
Soğumuş olan iç malzemeden içine bir tatlı kaşıgı konularak kapatılır .
Kapatılan kısım tepsiye gelecek şekilde tepsiye dizilir .180 derecede üzeri kızarana dek pişirilir. (çokda kızarmasın biraz beyaz kalmalı .)
Pişirilip soğutulunca üzerine pudra şekeri serpilerek servis edilir.
Afiyet bal Şeker olsun .

Yorum Gönder

0 Yorumlar