Garnitürlü Havuç Salatası


Herkese mutlu ve sağlıklı bir akşam diliyorum.. bu tarifimi canımın içi kız kardeşim verdi sabah telefonlaştık zira dün eşinin aile toplantısı vardı tarifi oradan almış,hemen uyguladım bugün ki
misafirlerimden beş üzerinden dört puan aldı:)bana göre beş tabiki:)değişik bir tat oldu ben çok beğendim.Diyetteki arkadaşlar için de denenesi tarif olur sanıyorum.
Malzemeler:
2-3 havuç(haşlanmış)
220 gr mısır
kornişon turşu(istenilen miktar)
1 çorba kasesi yoğurt
1-2 kaşık mayonez
2 diş sarımsak
Hazırlanışı:
Haşlanmış olan havuçları ,kornişon turşuları jülyen doğrayın salata kasesine alın, üzerine konserve mısır ilave edin ,kaşıkla fazla ezmeden karıştırıp üzerine sarımsaklı yoğurt mayonoz karışımı sosu dökün.Hazırlayacak olanlara şimdiden afiyet olsun.

Yorum Gönder

0 Yorumlar