ÇİKOLATALI,MUZLU RULO PASTA

Rulo pastaları çocukluğumdan beri çok severim,ama şimdiye kadar hiç denememiştim. Neden bilmem keki kırmadan rulo haline getirmek bana hep zor gelmişti.Taa ki bu pastaya kadar...rulo pasta tarifim budur :) Tariflerini her zaman tereddütsüz denediğim Yeşim'den.Teşekkürler Yeşim...
.
pandispanya :
2 adet oda ısısında beklemiş yumurta
1,5 çay bardağı şeker
1/2 çay bardağı sıvıyağ
1/2 çay bardağı su
2 çay bardağı un
çay kaşığı ucu ile karbonat
1 yemek kaşığı kakao
1,5 muz
.
krema:
1 yumurta
1 yemek kaşığı tepeleme un
1 su bardağı (200 ml)süt
1 paket vanilya pişirip soğutuyoruz.
1 poşet toz halde krem şanti ekleyip çırpıyoruz.

(Ben krema olarak çikolatalı creme ole kullandım)
.
üzerine
1 paket çikolatalı krem şanti
1 su bardağı süt
.
Tüm pandispanya malzemesi çırpılıp yağlı kağıt serilmiş mini fırın tepsisinde 150 derecede pişirilir.Fırından alınca kağıdı ile birlikte düz bir zemine pandispanya alınır.Üzerine spatula ile krema ya da 2 bardak sütle çırpılmış creme o'le yayılır.Kenara 1,5 muz bütün olarak yerleştirilir.Pandispanya bu şekilde 1 dk dinlendirilip kağıt yardımıyla kenarından hafif sıkıca rulo yapılır.Üzerine hazırlanan krem şanti sürülüp servis tabağına alınır,arzuya göre süslenir.
.
Pastamı 48.PDÇS etkinliği için sevincaltuntas.blogcu.com/ a gönderiyorum.

Yorum Gönder

0 Yorumlar