MİMLENMİŞİM

Sevgili kerem ve annesiyle herşey beni mimledi:)öncelikle teşekkür ediyorum yeni arkadaşıma elbette zevkle cevaplarım çok geciktiği için lütfen bağışla canım.hastalıklar, günlerin kısa oluşu
şu ara yetişemiyorum zamana.
1-Bloğuna neden bu ismi verdin?
Blog için çok isimler buldum aslında ,adaşlarımın bu kadar yoğun olduğu tek adres burasıymış :)
adımı kullanmak isteyince isim bulamadım bloğu açamadım :)sonra oğlum bu işten sıkıldı:)anlaşılan ,inci yemek diye başlattı akabinde beni telefonla aradı hadi hemen söyle adı ne olsun
stres ve darda kalmanın verdiği cevap inci ile dünden bugüne oldu:)
2-Bloğu yazarken attığın star tribin?
Öncelikle ev halkının bütün işleri (yemek,çay meyve vs.)bitmiş olması gerekir.Ortamın sakin
olması, tabiki yazmak için biraz keyifli olmam ve çayımın yanı başımda olması:)
3-En son aldığın garip şey?
Lastikli yatak çarşafı almıştım eve gelince beğenmedim:) hangi akla o deseni aldım ,hani bazen insanın basaratları bağlanır ya gidip değiştirmedim, sonra kız kardeşime vererek kurtuldum:)
4-Şeker gibi olduğun anlar?
Bütün kızlar toplanınca:)
5-Arkadaşım sormayın artık dediğiniz şey?
İnsanların başına yaşadıkça her şey gelebiliyor ):böyle durumları fırsat bilen bazı insanlar var aramızda maalesef konuyu bildiği halde sizin yaranızı kanatmaktan zevk alıp kendini iyi hissederler işte bu tiplere söylerim .
6-Aynaya bakınca gördüğün?
Aynaya bakınca kendinden emin, tecrübeli, kendi ve çevresiyle barışık bir kadın.
7-kendini okutan blog?
Dolaştığım her bloğu zevkle okuyorum.
8-Bu blog sahibesi nerelerde görünür?
Genellikle evde, romatizma lupus hastasıyım):sabahları çok erken hiç kimseye söz vermem
kendimi öğlen saati iyi hissederim.Hafta sonları eşimle alışveriş merkezinde, sahilde yürüyüşlerde görebilirsiniz.

Yorum Gönder

0 Yorumlar