YOGURTLU NOHUT SALATASI



Sirada Ankaradan mis kokan topragamdan sevgili
Nese Hanimin gönderdigi
Nohut Salatasi var süper enfes vede degisik salata
tarifi ariyorsaniz tam size göre Nese hanim ben biraz
degisiklik yaptim , ama sizin yazdiginiz tarifide
tam olarak yazacagim bu enfes salata tarifi icin tekrar
tesekkürler tüm misafirlerim bayildi.....
yeni tariflerinizide beklerim sevgiler

*** NOHUT SALATASI YOGURTLU ***
** MALZEMELER **
* 1 su bardagi haslanmis nohut
* 2 tane yufka
* 3 yemek kasigi mayonez
* 2 kase yogurt
* 2 tane havuc
* 2 dis sarimsak
* Yarim demet dereotu
* Tuz,karabiber
Nese hanim 2 tane yufkayi aksamdan islatim rulo yapip
1-2 parmak genisliginde kesin ve buzlukta dondurun
salatayi yapacaginiz zaman kizgin yagda kizartin demis
tarifinde ,ben bunu yapmadim cünki yufka bulamadim
türk marketinde kalmamisti isteyen simdi yazacagim
yapilisindan sonra bu islemi yapip ilave edebilir ...
*** YAPILISI ***
* Nohutlari aksamdan islatin ertesi günü haslayin
* Havuclari rendeleyin yogurt,mayonez,sarimsak ile karisitirin
* Dereotunu incecik dograyip ilave edin cok azda tuz
ve karabiber ilave edin hasladiginiz nohutlarida katin
* Güzelce karistirip servis tabagina alin istediginiz
sekilde süsleyin belki fikir olur sizlerede
ben resimdede gördügünüz gibi kücük etimeklerle
süsledim KÜCÜK ETIMEK
(KLIENE ZWIEBACK) almancasi
*** AFIYET OLSUN ***
DIGER TARIFLERIM ICIN TIKLAYIN LÜTFEN
SALATA TARIFLERI

Yorum Gönder

0 Yorumlar