Sebzeli Bulgur Pilavı ve BURDAYIM ARTIK....

Hepinize MERHABALAR DOSTLAR...
Tekrar aranıza dönmek benim için harika bir duygu inanın hepinizi çok ama çok özledim.Beni arayan yorum yazan hepinize tek tek teşekkür ederim.Birkez daha beni ne kadar sevdiğinizi anladım harikasınız iyiki varsınız....
Dün öğlenden sonra alçım çok şükür alındı .İki hafta daha koltuk değnekleri ile yavaş yavaş üzerine basmaya çalışıcağım.Tabi ilk gün bugun olduğu için topuğumdan yayılan bir ağrı var. Doktor bunun alçıdan sonra normal olduğunu zamanla ayağımdaki şişin ineceğini ve allahın izni ile eskisi gibi yürüyebileceğimi söyledi.Allahım kimseye göstermesin ..
evet geldim artık hadi bakalım tariflere gecelim değilmi?...

Malzemeler:

  • 1 su bardağı DURU Pilavlık bulgur
  • 2 adet Kırmızı biber
  • 2 adet Yeşil biber
  • 1 yemek kaşığı tereyağ


Yapılışı:
Tereyağ tencerede eritilir.Doğranmış kırmızı biber ve yeşil biber eklenir.Sotelendikten sonra duru bulgurda eklenip güzelce kavrulur.Üzerini geçecek kadar yaklaşık 2 su bardağı kadar sıcak su eklenir.Suyu çekene dek pişirilir.Dinlendirilip servis edilir.
Afiyet Olsun...

Yorum Gönder

0 Yorumlar