Kaesekuchen

Kaesekuchen'ı pişirirken, içersine limon kabuğu rendesi ekleyip,üzerine de limon aromalı sos da hazırlayabilmeniz mümkün..Benden özellikle frambuazlı sos istendiğinden onu kullandım..Sosu özellikle biraz cıvık bıraktım..Dilimlenirken sosu akacakmış efendim.Öyle sipariş verdiler de..))Buradan tadına bakanlara afiyetler olsun diyorum..Tüm arkadaşlara güzel bir hafta diliyorum..Sizleri çok özledim bilesiniz..))
Cheesecake
Malzemeler (Tabanı için)
1 yumurta
75 gr tereyağ (kalıp küçükse 50 gr lütfen)
75 gr şeker
minicik tuz
alabildiği kadar un

Hazırlanışı
Hepsi yoğrulup,bir parça ayrılıp yağlanmış kalıba yayılır.

Ayrılan hamurla kenarları kapatılıp buzdolabında sırası gelene kadar
bekletilir.
Cheesecake
Üzeri için gerekli malzemeler
2 tane oda sıcaklığında yumurta

75 gr oda sıcaklığında tereyağ

750 gr labne

150 gr şeker

4 yemek kaşığı tepeleme yoğurt

1 çay bardağı un (yaklaşık 80 gr)

Tepesi için

2 paket dr.oetker frambuaz sosu..(kalıbınız küçükse 1 paket lütfen.!)
Cheesecake
Hazırlanışı
Un ve yumurtalar hariç tüm malzeme karışıp kremimsi olana dek çırpılır.

Yumurtalar teker teker eklenip çırpılır.

Son olarak un eklenip çırpılır.

Karışım buzdolabında bekleyen kalıbın içersine dökülür.

Önceden 175 c de ısınmış fırında yaklaşık 50-55 dk pişirilir.

Kürdan veya bıçakla pişip pişmediği kontrol edilir.

Not:Fırına verildikten sonra 50 dk kapağı açılmayacak..Dikkatinize!

İyice oturması için,mutlaka gece pişirip sabah servis etmelisiniz.

Yorum Gönder

0 Yorumlar